lunes, 9 de noviembre de 2009

C.S.I. investiga a......David Vilajoana!!


1- ¿Nombre completo y edad?

David Vilajoana Eduardo 39 anys

2- ¿Qué cargo ejerces hoy en día en el club?


Entrenador de l’Amateur “A”

3- ¿Qué objetivo te has planteado para esta temporada?


Fer un equip competitiu a la 1ª regional i a partir d’aquí l’equip estarà on es mereix.

3.1- Tot i que, evidentment, és molt aviat, veient la classificació et veus tornant a fer història amb l'amateur? de què creus que dependrà?

Somiar és gratuït...

4- ¿Eres exjugador? ¿Hasta cuando jugaste?


No sóc exjugador del Sant Ignasi però sí que m’he arrossegat per aquests camps de futbol fins els 35 anys. La màxima categoría on he jugat d’Amateur és a Preferent amb el Viladecans FC.

5- ¿Cuánto tiempo llevas en el club? ¿Y has entrenado en algún otro lado?


Aquesta serà la meva 4ª temporada en el St Ignasi. Sí, he entrenat equips inferiors dels Escolapis de Sarriá, a l’amateur de la PB Sant Cugat i a l’amateur del Sant Joan de Mediona.

6- ¿Cuál es tu palmarés como entrenador?


Tots els equips que entreno o aconsegueixen l’ascens o promocionen, però cap passa sense pena ni glòria.

7- ¿Tu mejor y tu peor temporada en el CSI?


La millor temporada la de l’ascens a 1ª Regional i la pitjor la primera a la 2ª Regional.

8- ¿Tu mejor y peor partido en el CSI?

El millor partit va ser el St Ignasi-Buen Pastor la temporada de l’ascens a 1ª Regional, que vam gunayar 3-0. Joc molt superior davant un equip molt complicat i complet.

El pitjor partit va ser el de la temporada passada contra el Sant Joan de Montcada. Ridícul espantós, 8-1 i cap a casa.

9- ¿Mejor gol que has vivido?


N’he vist molts de macos.

10- ¿Mejor jugador que has entrenado en el CSI?

N’hi ha un que per mi podria jugar sens dubte com a professional però per discreció i no feriri susceptibilitats no l’esmentaré ja que encara l’estic entrenant. Tot i així, la qualitat no sempre és suficient per ser el millor, cal altres ingredients tant impotants.

11- ¿Tu mejor y peor recuerdo como míster del CSI?

El millor record l’ascens i el pitjor encara el visc cada dia amb els escassos mitjans dels que disposem per treballar en condicions.

12- Cuéntanos una anécdota divertida que hayas vivido, sea de jugador o entrenador, en el CSI.


Divertida no sé si és la paraula adeqüada, però els fets viscuts en l’últim partit de la temporada de l’ascens contra el Catalònia, amb el lamentable espectacle de l’àrbitre són dignes de destacar. Espero no haver d eviure una situació semblant mai més.

Per cert, el Tribunal Català de l’Esport va acabar donant la raó al St Ignasi i les sancions mai es van fer efectives.

13- Dinos quien es tu referente como entrenador en el CSI. ¿En quién te fijas?

Sóc el més veterà i amb pocs anys al St Ignasi, així que encara no tinc cap referent a l’escola, però el meu referent com entrenador és un ja molt veterà i una eminència dit Laureano Ruiz (entrenador del Barça, Santander, Escolapis de Sarriá), que em va entrenar durants uns quanta anys als Escolapis de Sarriá i a qui li dec gran part de la meva filosofia de joc.

Ara bé, dit això, jo sempre intento aprendre de tothom, i la millor font d’aprennentatge són els meus propis jugadors que m’obliguen a estar alerta en tot moment i a ser el màxim coherent amb les decisions o coses que dic o faig. És el millor test per saber si vas bé o malament o si el que pretens inculcar cala fons o no.

14- Y por último, ¿puedes poner tu 11 CSI ideal de todos los tiempos?

Com que sóc molt recent en el St Ignasi no puc parlar d’un onze ideal ja que els jugadors que posaria són els que juguen ara amb mi.

Però sí que faré menció a dos persones en concret: a un jugador, Xavier Vilajoana, per mi el millor jugador que jo he entrenat, i molts dels meus èxits com a entrenador fins l’any passat han estat gràcies a poder comptar amb ell com a jugador franquicia. I a l’Álvaro Jiménez-Asenjo que fitxant-me pel St Ignasi em va donar la posssibilitat d’entrenar aquí i conèixer tot una gent que val molt la pena.

No hay comentarios:

Publicar un comentario